IEKA STORY
Daisypath Anniversary tickers




suke tgk Hana Tajima punye style
Sunday 5 February 2012 | 02:31 | 0 comments


Hei korang lame tak update..terasa nk update lah..korang penah dengar nama HANA TAJIMA tak???mesti pernah kan??hari ini aku nak story pasl dia..nak tahu kenapa???sebab aku suke tengok cara die wear a shawl :)

nie lah die HANA TAJIMA SIMPSON

oke..aku suke tengok cara dia pakai shawl..sangat cute dan sesuai sangat untuk remaja masa kini mengikuti style hana tajima...

aku pun sekarang sedang2 berjinak2 belajar pkai shawl@pashimina..banyak ikut tutorial dekat youtube..kadang2 sampai otak aku yang tak betul sebab ikut tutorial dia..ada yang senang and ada yang payah sikit(bagi lah yang susah tak tahu plak korang mcmane ^^) ...

tapi aku sarankan bagi yang belum bertudung tu belajar lah menutup aurat yee:)jangan menutp aurat kerana pkwe yang suruh..tapi menutup aurat kerana ALLAH SWTboleh kan??

pesanan aku bagi yang belum melihat tutorial hana tajima korang patut tengok lah..sebab semue tuto yang die buat sangat mudah dan senang :)

Older Post | Newer Post