IEKA STORY
Daisypath Anniversary tickers




Karoke jamban terbaek :)
Saturday 4 February 2012 | 21:13 | 0 comments


hei korang!!nak tahu tak semalam aku hang out dengan kawan2 aku...Penat gile r..First kitorang singgah taman yayasan sebab ANIE VOCHELE nak cuci gambar die..lama gile tunggu gambar tu siap..

dalam penat menunggu tu sempat lagi aku snap picture tau..

Tgk lah muka aku tu..muke lapar+penat nie..heheheheh...

lepas cuci gambar terus pergi segamat tempat karoke...
kitorang pilih karoke dekat bus stand segamat..huhuhu..nyanyi tah lagu pape..smpai suare jantan semue keluar...seronok gile r..

lepas penat melalak mcm cina sakai kitorang balek...balek dalam keadaan hujan ..memang seronok main hujan ats moto..habis basah lukus baju..

pape pun memang terbaik r karoke jamban...first time aku karoke mcm orang yang baru jmpe mikrofon..

hari yang indah dalam diri aku 4/2/12 MEMANG TERBAIK!!

Older Post | Newer Post