IEKA STORY
Daisypath Anniversary tickers




Tibe2 terigt dekat ex aku dak PONTIAN :(
Friday 27 January 2012 | 23:00 | 0 comments


sekarang jam menunjukkan pukul 2.37PM tiba2 aku teringat dekat somnesomeone..dulu dia bekas pakwe aku..3tahun aku couple dengan dia..ingat lagi tarikh aku start couple dengan dia..14.7.2008masa couple dengan dia seronok sangat2..maklumlah dia first couple aku..walaupun tak pernah jumpe dia..tapi kitorang masing2 setia :)..bahagia sangat masa time tu..dari hari bertukar minggu dan dari minggu bertukar bulan dan dari bulan bertukar tahun..memang lama sangat couple dengan dia..seorang yang cool membuatkan aku betul2 sayang dekat dia..tapi kitorang memang tidak ditakdirkan untuk bersama..setelah lama kitorang couple macam2 masalah yang timbul..masing2 pentingkan diri..dengan dia yang gila game BLACKSHOT
selalu sangat abaikan aku..mesej pun bile dia rasa bosan...masa tu hati aku rasa macam tak dihargai..tapi aku cube juga untuk setie dengan die sampai lah satu hari tu aku ambil satu keputusan untuk minta CLASH dengan dia....

Berat sangat hati aku masa tu untuk membuat keputusan..tapi aku tak sanggup untuk diperbodohkan macam too ja..Bile aku putus dengan dia.lepas putus dengan dia dalam berbulan jugak lah aku dapat tahu dia couple dengan budak sekolej dengan dia..Masa tuu hati aku sedih sangat2..aku ambil keputusan untuk melupakan dia dengan mencari pengganti yang baru..penganti yang baru nie seorang yang sangat panas baran..asyik kena marah jee...
baran tak baran je asyik kena marah..
Kadang aku teringat masa aku couplpe dengan die..setiap kali raya aku akan pos kan kad raya untuk dia..rela korek duit tabung semata2 untuk belikan kad raya untuk dia..tapi aku tak tahu lah samada dia masih simpan kad raya tu atau dah buang..gambar kau aku still simpan lagi..dan aku tak kan sesekali buang gambar tu..

Sumpah hari tu aku jumpe seorang hamba Allah MIRIP sangat dengan muka kau amie!!terkejot gila2 lah..andai lah kau bule baca aku punye perasaan nie..sampai sekarang aku masih sayang dekat kau..sebab kenape??kau lah first couple aku!!dengan kau aku banyak belajar..tapi aku tahu
cinta kau mesti dekat ex kau orang kedah kan??aku tak kisah kalau kau tak ingat dekat aku lagi..tapi aku selalu berdoa untuk kebahagiaan kau dengan kekasih kau..
kadang menangis kesepian disebabkan teringat dekat kau...:(
AKU STILL TUNGGU DIA SAMPAI SEKARANG!!WALAUPUN TIME TU AKU DAH ADA PAKWE AKU SANGGOP LEPASKN DAN KEMBALI DEKAT KAU!!!
aku tahu tu semua hanya penantian yang sia2 saja..

SEMOGA BAHAGIA WAHAI INSAN YANG BERNAMA AMIE!!

Older Post | Newer Post